Нещодавно, Парламентському телеканалу «Рада», що підпорядковується Апарату Верховної Ради України, було виділено немалу суму на оновлення. Планувалося закупити сучасне телеобладнання, оновити студії та подбати про зовнішність телеведучих. Співробітники «Ради», звичайно, зраділи. Адже, надія на підвищення заробітної платні теж є!

Але, як то кажуть, не склалося. Як розповіла у приватній розмові, головний режисер каналу, Валентина, все не так вже й добре.

«Зарплатню нам не підвищили. Техніку керівництво закупило, але вона знаходиться «за семи печатками». Закрита в одній з кімнат й зайти туди ніхто не може. Ми змушені працювати на старому обладнанні.», бідкається Валентина. «А от коли можна буде працювати на новому — невідомо.»

А ще планується перейти на цілодобову трансляцію, але штати чомусь не збільшують, а навпаки — хочуть скоротити. Зараз на телеканалі працює 70 чоловік, з них — 4 бухгалтерів. Чи не забагато на 64 людини?

І ось що цікаво, бухгалтерію чомусь скорочувати не збираються, треба ж комусь гроші рахувати…
Дивним залишається і той факт, що директор «Ради» лише за рік роботи, зміг придбати собі елітне житло в столиці. Непогано правда ж?

А співробітникам телеканалу можна лише поспівчувати. Як у свій час писала «Телекритика» та інші авторитетні видання, парламентський телеканал завжди славився «нечистими на руку» керівниками.

Більше за посиланнями:
https://ua.korrespondent.net/ukraine/3892700-tender-kanalu-rada-zablokuvaly-cherez-pidozry-v-koruptsii-zmi
http://ua.telekritika.ua/listi-tk/2008-10-10/41174
https://m.antikor.com.ua/articles/6033-vasilj_klimchuk_ta_koruptsija_v_radi

Загрузка...